Σύνδρομο burn out-Καταπολέμηση της εξουθένωσης με ομοιοπαθητική

 In Ομοιοπαθητική, Υγεία

Σύνδρομο burn out-Καταπολέμηση της εξουθένωσης με ομοιοπαθητική

Το σύνδρομο ‘burn out’ είναι η ξενόγλωσση απόδοση της παθολογίας εκείνης που περιγράφει την εξουθένωση του οργανισμού μας. Ο όρος καθιερώθηκε το 1974 από τον  Freudenberger(ψυχολόγος). Αφορά είτε σε πνευματική είτε σε φυσική κατάσταση. Τα αίτια μπορεί να είναι κάποια βαρετή, επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα, ή υπερβολική πίεση. Μιλάμε λοιπόν για την κατάσταση κατά την οποία ωθούμε τον εαυτό μας πέρα από τα όριά του.

Συμπτώματα

Η εξουθένωση συνήθως εμφανίζεται σε άτομα που είτε είναι αγχώδη, είτε εργάζονται πολύ. Παρουσιάζει ψυχική και σωματική εξάντληση, η οποία στην αρχή μοιάζει προσωρινή, αλλά τελικά επιμένει, ακόμα και μετά από περίοδο ξεκούρασης. Ένα άτομο που πάσχει από εξουθένωση, συχνά μπορεί να εμφανίζεται σαν να έχει κατάθλιψη. Συμπτώματα που συνοδεύουν την κατάσταση αυτή είναι: έλλειψη όρεξης, ιδρωμένα χέρια, πεπτικά προβλήματα, αυξημένοι καρδιακοί παλμοί, μειωμένη Libido. Οι πάσχοντες πολλές φορές καταφεύγουν σε διεγερτικές, εθιστικές ουσίες όπως το τσιγάρο, το ποτό, ή τα ναρκωτικά. Δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που καταλήγουν σε απόπειρες αυτοκτονίας. Επίσης έχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου.

Ομοιοπαθητική θεραπεία για την εξουθένωση

Τα ομοιοπαθητικά σκευάσματα είναι ικανά να αντιμετωπίσουν τα συμπτώματα της εξουθένωσης. Στην περίπτωση αυτή δεν παίζει ρόλο αν μιλάμε για πνευματική ή σωματική εξουθένωση. Άλλο φάρμακο μπορεί να θεραπεύσει την κόπωση, άλλο την ψυχική ή νευρική διαταραχή, άλλο τις διαταραχές ύπνου κ.ο.κ.

Γενικά

Η αλήθεια σχετικά με την εξουθένωση είναι πως είναι δύσκολο να την διαγνώσει κανείς άμεσα. Το σοβαρό όμως θέμα είναι να μην υποβόσκει κάποια άλλη σοβαρή πάθηση, η οποία οδηγεί στα ίδια συμπτώματα. Και τέλος, είναι αυτονόητο πως ο πάσχων πρέπει να απομακρυνθεί από την αιτία που του προκαλεί αρχικά την εξουθένωση, είτε είναι η εργασία του, οι προσωπικές του σχέσεις, κάτι που του δημιουργεί άγχος κ.λπ.

Και η δική μας στάση καθώς και οι αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της εξουθένωσης, για παράδειγμα, πρέπει να φροντίσουμε να κοιμόμαστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ. Επίσης, να μην ξεπερνάμε τις 8 ώρες μπροστά στον υπολογιστή καθημερινά. Και τέλος, να δίνουμε στον εαυτό μας την ικανοποίηση και την χαρά να κάνει πράγματα που τον ευχαριστούν.

Η ομοιοπαθητική μπορεί να θεραπεύσει ικανοποιητικά την γενικότερη κατάσταση που παρουσιάζει κάποιος με εξουθένωση, αλλά και τα επιμέρους συμπτώματα. Αντιμετωπίζει το άγχος και την κατάθλιψη, ακόμα και τις αυτοκτονικές τάσεις. Τα σκευάσματά της προσαρμόζονται σε κάθε περίπτωση εξατομικευμένα.

Είτε χρησιμοποιήσουμε τον όρο¨ burn out ¨, είτε ¨εργασιακή πίεση¨, είτε ¨κόπωση¨ καθώς και πολλούς άλλους, η αλήθεια είναι πως αυτός που βιώνει μια τέτοια κατάσταση, επηρεάζεται στις διαπροσωπικές του σχέσεις, στην εργασία του, αλλά και ψυχοσωματικά. Στα θετικά είναι το ότι το σύνδρομο burn out είναι μια αναστρέψιμη κατάσταση.

Ο ειδικός θεραπευτής μας είναι πρόθυμος να ακούσει το δικό σας πρόβλημα και να σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε. Καλέστε στα τηλέφωνα  επικοινωνίας: +302169001940 +306947010565 για ένα ραντεβού.

Recent Posts

Leave a Comment

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στείλτε το μηνυμα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Not readable? Change text. captcha txt