Κινόα

 In Βότανα

Το κινόα ένα μέλος της οικογένειας Chenopodium και συγγενής  του αμάραντος, οπότε φέρει τα ίδια εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Ήταν μία από τις βασικές τροφές των Ίνκας της οποία και ονόμαζαν «Μητέρα των Σιτηρών». Βοτανολογικά το κινόα δεν είναι πραγματικό δημητριακό αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα από αυτά.

 Κινόα

Κινόα

Ευδοκιμούσε στην Νότια Αμερική αλλά πλέον είναι διαθέσιμο σε όλη την αγορά τροφίμων. Κατατάσσετε στις θερμές τροφές και έχει γλυκιά και ξινή γεύση. Έχει περισσότερο ασβέστιο από το γάλα και είναι μία πολύ καλή πηγή, σιδήρου, φωσφόρου, βιταμίνης Β και βιταμίνης Ε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ρύζι, ή σε συνδιασμό με άλλα δημητριακά. Αλεσμένο μπορεί να γίνει ζύμη για ψωμί ή παρασκευαστεί ως κεικ.

Ιδιότητες του κινόα στην παραδοσιακή κινέζικη ιατρική

Αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος

Ενεργοποιεί τη λειτουργία του σώματος

Τονώνει την ενέργεια των νεφρών

Τονώνει τις λειτουργίες του περικαρδίου

Ιδιότητες του quinoa σε συμπτώματα και παθολογίες

Καθαρίζει το παχύ έντερο

Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Συνιστάται σε άτομα με ψωρίαση

Συνίσταται σε άτομα με διαβήτη τύπου 2

Περιέχει αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά

 

 

Ιδέα παρασκευής:

Quinoa με βρώμη

1 φλιτζάνι κινόα μουλιασμένο

1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης

1/4 κουταλάκι του γλυκού θαλασσινό αλάτι

3 φλιτζάνια νερό

Τοποθετούμε όλα τα υλικά σε μία κατσαρόλα. Μόλις αρχίσουν να βράζουν χαμηλώνουμε τη φωτιά και σιγοβράζουμε για 30 λεπτά με κλειστό καπάκι. Το μείγμα μπορεί να συνοδέψει ψητά ή ωμά φρούτα.

Διαβάστε:  Το Τζίντζερ ή πιπερόριζα
Recent Posts
Επικοινωνήστε μαζί μας

Στείλτε το μηνυμα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

Τζίντζερ ή πιπερόριζα Σίκαλη